نحوه ارجاع موارد جهت طرح در کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه
بخشنامه در خصوص نحوه ارجاع موارد جهت طرح در کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه از نیمسال ۱-۱۴۰۰
کمیسیون موارد خاص دانشگاه
با توجه به کثرت موارد و درخواستهای ارجاعی به این اداره کل جهت طرح در جلسه کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه، ضمن تاکید بر رعایت دقیق مقررات آئین نامههای آموزشی و بررسی به موقع وضعیت تحصیلی دانشجویان توسط مسئولین محترم ذیربط دانشکدگان / پردیس / دانشکده وضعیت تحصیلی دانشجویان، به استحضار میرساند جهت طرح موارد ارسالی در کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه رعایت موارد ذیل الزامی میباشد:
۱- تأیید و موافقت گروه، دانشکده و کمیسیون بررسی موارد خاص دانشکده / دانشکدگان / پردیس مربوط
۲ - ارائه مدارک ومستندات مبنی بر مصداق موارد خاص بودن وضعیت دانشجو
۳ -تاکید میگردد به هیچ وجه درخواستی بدون ارائه مدارک و مستندات جهت بررسی وطرح در کمیسیون دانشگاه به این اداره کل ارسال نگردد، لذا نامههای فاقد مستندات و مدارک خاص بدون طرح در جلسه کمیسیون عیناً به آن واحد اعاده خواهد شد.
۵ - بدیهی است پس از طرح تقاضا در جلسات کمیسیون، پاسخ به آن واحد اعلام میگردد، لذا خواهشمند است دستورفرمایند از ارجاع دانشجویان ذیربط به این اداره کل، جهت ارائه درخواست مستقیم، پیگیری زمان تشکیل جلسه کمیسیون و یا اخذ نتیجه کمیسیون خودداری گردد.
مزید استحضار مدارک لازم جهت تمدید سنوات به شرح ذیل اعلام میگردد:
-مدارک لازم جهت ارسال درخواست تمدید سنوات نیمسال ۱۳ و پس از آن (دانشجویان دکتری):
کارنامه کامل، گواهی پذیرش / چاپ مقاله، نظر استاد محترم راهنما مبنی بر پیشرفت رساله واعلام تاریخ تقریبی دفاع، صورتجلسه آزمون جامع و مدارک خاص مربوط به بیماری، فرم کارگروه مرکز مشاوره و… (در صورت وجود و ارائه توسط دانشجو) و مشخص نمودن وضعیت نظام وظیفه دانشجویان مشمول
-مدارک لازم جهت ارسال درخواست تمدید سنوات نیمسال ۷ و پس از آن (دانشجویان کارشناسی ارشد):
کارنامه کامل، نظر استاد محترم مبنی بر وضعیت پایان نامه و اعلام تاریخ تقریبی دفاع و مدارک خاص مربوط به بیماری، فرم کارگروه مرکز مشاوره و… (در صورت وجود و ارائه توسط دانشجو) و مشخص نمودن وضعیت نظام وظیفه دانشجویان مشمول
نظر شما :